Thursday, April 9, 2009

uLaT !!


Dalam beberapa minggu ni mungkin aku akan jadi seperti yang di atas..tersepit di celah-celah buku dan kertas...sebab nak siapkan keja aku yang tak tersiapkan ni...malasah-masalah aku x dapat aku lupakan tapi aku jadikan sebagai cabaran tuk aku...aku perlukan sesuatu kekuatan yang amat luar biasa untuk sentiasa berdamping dengan aku...wahai insan-insan yang sentiasa berada dalam hati ku...ketahuilah bahawa sememangnya kamu ada sentiasa di sini....berilah aku semangat tuk teruskan ini semua..coretan demi coretan membuat aku semakin mengenali diri aku.. dan aku semakin mengenali diri orang lain...pengalaman yang ada aku kutip dan aku simpan kuat tersemat untuk diri aku sendiri...

6 BiNgKiSaN TeMaN:

Chik chuMeLL said...

jd ulat gonggok..!!

azhani said...

aku ada utk kamu!! =)

journey quest said...

ten q hani...jom g minum la..;-)

to insan biasa ulat gonggok x boleh..die suka jalan2 je

Chik chuMeLL said...
This comment has been removed by a blog administrator.
journey quest said...

maaf ya insan biasa x berniat nk delete..tapi administator tidak membenarkan perkataan "tut" dalam page dia

Chik chuMeLL said...

nk sebut lagi boleh..???hahaha...nk perkataan or fizikal..??huahuahua