Tuesday, April 28, 2009

TiBa-TiBa....


Kesusutan hati aku yang sentiasa di belenggu oleh bayang2 mu..di mana aku sebenarnya..peluk lah tubuh ku bila engkau jauh..ku zahirkan kata lirik lagu sederhana...ku ceritakan semua tentang kita..di saat engkau ingin pergi..TiBa-TiBa datang memori lama..mungkin sengaja mengalih aku darimu..tapi bila ku pandang ke dalam matamu...ternyata engkau adalah yang ku ada sekarang untuk mengisi ruang masa yang sempit selagi berbaki ketabahan dalam hati aku... Dalam resam2 hidup aku teruskan juga apa yang berbaki...sedih mencari senyum...berbalam senja mengungkai kata...hanya senja ini ku pegang kuat...kerana senja tetap berarak ke malam dan malam berarak ke siang...sabar ketabahan dan senyum..

2 BiNgKiSaN TeMaN:

farahfatihah said...

sejak bila jadi puitis ni?

journey quest said...

sejak hati ni dah di lukai sgt2..huhuhu