Thursday, April 2, 2009

PeRNaH X?

pernah x korang rasa marah sampai x boleh nak di lepaskan lagi?
pernah x korang rasa penat yang teramat sangat and then kena main2 plak dengan orang lain? mental tinggi pon boleh hancur camtu..sampai marah rasa nak nangis...(mmg dah leleh pon) tapi xboleh nak marah..simpan sampaikan boleh jadi keju...hmmm bila dah kena macam tu baru tau camne rasa kena main2 kan dengan orang yang kita selalu bergantung...hidup kena terus di teruskan...walaupun die xtau ape yang aku marahkan..sbb aku rasa die sendri xtau ape punca aku marah...diamkan je...sbb die xtau aku marah....hahaha

4 BiNgKiSaN TeMaN:

azhani said...

aku dh taknak nangis lg.
aku tension keje!!!!!

FoO dA fIrSt#1 said...

macam kene aprilfool jer?????

PPT said...

Cari geng yang suka main mercun lepas tu orang lain yang cedera, baru boleh hilangkan tension sikit..

Cheers...

journey quest said...

to yasir..mmg ler..tapi xkena tempat...hangin leee..