Sunday, April 5, 2009

kamu....

...dalam diri ini sentiasa terselit kamu...
..biar tajam tertikam hanya kamu yang aku ada..
..adai bahagia itu milik kamu..
..aku sentiasa tersenyum untuk kamu..
..jangan kamu tanya di mana ada kamu..
...kerana aku tetap ada untuk kamu...
..di tutup mata ada kamu..
..di tutup hati juga ada kamu..
..di buka hati belum ku tentu..
..ku tetapkan apa yang ada untuk kamu..
..di bilang hari pasti untuk kamu..
..apa yang pasti aku semakin goyah..
..tak pasti lagi arah aku di campakkan..
..andai jauh..
..sampai kita ketemu lagi..

2 BiNgKiSaN TeMaN:

:: fAzRa :: said...

oi...ape jiwang2 nih....bahasa puitis2 nih...

sejak bile uare jd minah puitis nih? ke sy yg tak perasan????

musykil.......

journey quest said...

hmm boleh la cikit...xsedar plak yang dulu kakak i y kedua selalu tulis sajak tuk buku n paper...hehhehehehe

apa yang terkeluar tu tetibe keluar je hehehe