Sunday, February 15, 2009

DeSa Ku PeRmAi LaGi MeMpEsOnA

sinar yang ku sentiasa rindu
Cuti minggu lepas (thaipusam) aku balik kg...lama jgk xbalik so aku pon tersangat rindu dengan sume yang ada kat sana..especially mak n ayah kesayangan aku..aku nak citer
pasal tempat baru bukak dekat power plat kola perlis tuh..best tempat die..die jual seafood kat citu..aku pon baru tau bile adik aku ajak g citu..yang bestnye die wat ala 1901 nye hot dog..siap bakar macam satay lagi...mmg heaven giler..
hehehe ye la sape yang tau kola perlis mmg terkenal dengan laksa n sotong goreng tepung die..pergh mmg itula yg aku rindu sgt...lagi pun kola perlis pon byk menyimpan kenangan manis wat aku..tempat aku santai kala senang dan duka... aku mmg xpenah miss nk g lepak sana kalu aku balik kg...
sape2 nnt bile g melawat perlis bleh la g tempat yang aku cakap tu..tempat tu dekat denagn sungai berembang..power plant.
memang best...hehhehe

1 BiNgKiSaN TeMaN:

Chik chuMeLL said...

mmg best kite lepak ber3 aritu..lagi2 dpt makan sosej besor tu..1st time tgk la..sambil tu tgk sunset..