Friday, January 30, 2009

moment to remember..

hmm dah lama tak bercerita pasal ROTU..banyak kenangan manis..walaupun kenangan tu pahit tapi lama-lama jadi kenangan manis..hehehe..memang best..ingat plak masa kena belasah dengan senior..macam orang bodoh je rasanye..tapi rupanya semua tu mengajar kita tuk lebih bersabar dan bertenang..jangan cepat gelabah...so kepada kawan-kawan semua...aku sentiasa ingat semua perjalanan hidup kita bersama dulu..kawan tak akan lupakan kawan...remember me always..and i also remember you..luvre u all !!

6 BiNgKiSaN TeMaN:

azhani said...

ingt x time curfew..?mcm bodoh je kn..bukan aku study pun....hahaha

Chik chuMeLL said...
This comment has been removed by the author.
-BaRdBoHaRi- said...

curfew...??!!
ape tue??
dh lar kena dok dlm bilik pastu kena konon2 blajo..
ceh!!
pastu katil kena string plak..hohoho
pape pun,smpi skrg aku masih guna pin tuk string kn sarung tilam aku..hehehe..

PROUD TO BE A PART OF ROTU..!!

Chik chuMeLL said...

experience ni mahal,xbleh didapati di mana2...

hani - sape soh awk xstudy,kan da rs cam org bodoh...huhuu

pe2 pun..yg baik kita amalkan,yg kurang baik kite sama2 perbetulkan...=)

journey quest said...

betol!!aku pon ase cam tu..tapi lama2 aku study gak time tuh
pas abis curfew aku pon tidoq..hahhaha..so aku xyah study dah pas bis curfew..hehhe

azhani said...

sbb pe x study?sbb dlm kepala asyik t'pk nnt ada inter o senior dtg check..aduhh..nyampah...hahahaha
tp tu semua kenangan manis..
kadet skang ni x rasa mcm kite rasa...hahahha