Thursday, February 19, 2009

Palit-Palit Rindu..

Aku berasa sedih sekali...xdapat aku bayangkan hidup aku di masa depan..aku cuba tuk x berubah..menjadi seperti sedia kala..mencari ketenangan yag mampu..aku sentiasa bersedia untuk memberi segalanya..tapi adakah aku bersedia untuk mendengar dan menerima segalanya?saat rasa terbuang..pedih luluh tertikam rasa..bayang hilang...pasrah?belum tentu....perjalanan perhitungan masih panjang dan aku berharap sokongan..kerana semua ini ada sebabnye..kerananya segalanya.. maafkan aku...bagaimana....


tempat ni banyak menyimpan kenangan aku yang sgt manis..

3 BiNgKiSaN TeMaN:

Chik chuMeLL said...

xperlu bersedih dik,kite mengharapkan yg terbaik utk masa depan..ketenangan itu ade,jgn terlalu mengikut perasaan,beri peluang pd diri merasai ketenangan itu.."tapi adakah aku bersedia untuk mendengar dan menerima segalanya?"-bersedia atau tidak bukan persoalannya,hadapilah segalanya hari ini drpd ia memakan diri kemudian hari..sinar bahagia ttp ade utk dirimu..jgn lupe,semua itu ketentuanNya,minta dipermudahkan segala urusanmu..

azhani said...

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua kan baik-baik saja

Bila ketetapan Tuhan
Sudah ditetapkan, tetaplah sudah
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

:..lagu ini buat jiwa aku kuat..
:..tenang hadapi semua..
:..yakini yang terbaik adalah masa depan kamu shj..

journey quest said...

ten q for all..