Thursday, January 8, 2009

weeeeeehhhhhhoooooooo

Aku dah di sekolah!!!!

Memang penat giler kat sekolah nih..aku mmg respek giler kat sesape yang dah abis melalui zaman praktikal kat sekolah zaman sekarang la..lagi teruk kalu kat bandar..memang rasa macam nak tercabut kepala..letih tuh macam dah xboleh nak tdo sebab terlampau letih..keje start dari kul 7.15...bangun kul 5.45 pg..balik kul 5 ptg..adoi..hehhehe

Jadi cikgu praktikal ni penat dah la tuh x bergaji lak tuh...tapi memang enjoy laaa..

nanti cikit hari aku bleh la citer pasal student2 aku yang mmg cap terjal giler rasa cam nak kapak je kepala..tapi d orang dah ok dah ...

aku cakap kat d orang "kalu sape yang x bawak baju PJ nnt saya bagi kamu pakai baju PJ saya, baju PJ saya baju TIDO " mmg gelabah abis la bdk2 tuh sbb kena pakai baju TIDO time PJ ahhahahhahhaha

6 BiNgKiSaN TeMaN:

Chik chuMeLL said...

wah..cekgu AYU..=)selamat mendidik anak bangsa semampu yg boleh yer..

azhani said...

wah3..jd cikgu dh yer..ko jgn lak pegang payung berbaju kurung di tepi padang yer..hahahaha =)

FoO dA fIrSt#1 said...

hani.
macam pernah ku dengar ayat tu?
bukan ayat lecturer yang hang tak suka ker?

u-are,
selamat hang suruh pakai baju tido,
kalau hang suruh pakai baju #@$%!, tak ka naya?
hahahaha....

azhani said...

aku xsuke lecturer ne lak ni? sayang sume lecturer aku...

journey quest said...

hahha
budak2 tuh memang kena cakap macam tuh kalu xmmg susah la nak handle..kihkih

-BaRdBoHaRi- said...

slamat yer cikgu u'are..
opss..!!
cikgu ayu larr..
hehehe