Tuesday, June 9, 2009

Ikhlas...


bila mana hati telah di luka..
perit hati memandang ku telan...

tapi aku tabah...
kerana aku ikhlas menyayangi...

kelu lidah terkunci...
senyum seikhlas kuberi...
tapi aku tabah...

kerana aku ikhlas menyayangi...

bayang lampau menekan...

gerih pilu mencucuk pilu..
tapi ku tabah...

kerana aku ikhlas menyayangi...

bilamana aku di pinggir...
aku terima seadanya..
tapi aku tabah..
kerana aku ikhlas menyayangi...


terbanglah terbang wahai merpatiku..

terbang bebas ke mana sahaja...
kerana aku tabah..
kerana aku ikhlas menyayangi mu..


pulanglah singgah andai kau letih terbang..

aku sedia sediakan tempat singgah untukmu..
aku rela semuanya...
terima kasih..

2 BiNgKiSaN TeMaN:

Chik chuMeLL said...

doakan saje kebahagiaan merpati itu adkku syg...

azhani said...

patah tumbuh hilang berganti...lalalalalala~~