Friday, June 26, 2009

aku dalam aku

hari berganti hari..

ni cerita baru dalam hidup aku..
aku dah keje kat tempat baru..
ye..tempat yang bagi pengalaman baru dalam hidup aku..
pelajaran baru..

tapi semalam aku gaduh dgn penyelia tempat aku..
hehehhe
aku nak booking tiket wayang..
then lama sikit la depan komputer tu..
pastu tetibe "makcik" tu cakap

makcik : ua, u tolong i susun itu cd kat belakang kasi abis ar!
aku : ye la...

aku susun sampai abis sume stok hahahhaha
padan muka dia..tapi die ble datang cakap kat aku...

makcik : kalu sudah penuh..u x payah susun la...

dalam hati aku.....H1N1 tol la "makcik" nih
dia dengki tgk aku nk g tgk wayang je tu..
tapi aku x pegi pun sebab penat hehehhe
balik umah terus aku tido....

3 BiNgKiSaN TeMaN:

Chik chuMeLL said...

hehehe...kite tgk nextime yer...sowi adikku..

H1N1 mmg cmtu dik..haha

journey quest said...

hampeh tol hahha

farahfatihah said...

erkkk