Sunday, December 28, 2008

Sek Men Keb Seksyen 4 Kota Damansara

Aku dah pun pergi skool tuh..pepagi dah jupe pengetua..ok la semua kasi sambutan yang best...hmm yang penting skarang aku cuma tunggu ari skool yang sebetul2nye..skool tuh mmg best jgk sukan die..rugby sampai international..kire ade gak semangat sukan skol tuh..

Aku blom lagi jupe semua cikgu skool tuh suma tunggu 31 hb nnt de meeting skool..haaaaa waktu tu baru tau camne langit tinggi ke rendah...hmm nampaknye pengalaman aku kena buli dalam ROTU dulu berguna la waktu aku nk menghadapi saat genting mcm skarang..aku relax je kalu kena wat keje banyak pon..macam dulu2 jgk pasrah je kalu kene wat keje tah ape2 pun.


SKOT....SKOT SEDIA !

1 BiNgKiSaN TeMaN:

Chik chuMeLL said...

ai adikku kurus...hehee...selamat menjadi cikgu yer...chaiyok..!!


p/s: i dah tag u....hehee